pratilipi-logo प्रतिलिपि
मराठी

Prem

5
169

its about my feelings

त्वरित वाचा
लेखकांविषयी
author
Mohsin Pathan
टिप्पण्या
  • author
    तुमचे रेटिंग

  • एकूण टिप्पणी
  • author
    Soni Jadhav
    16 मे 2020
    nice poem
  • author
    तुमचे रेटिंग

  • एकूण टिप्पणी
  • author
    Soni Jadhav
    16 मे 2020
    nice poem